DES GUIRLANDES


Het leven is een feest
Maar je moet zelf de slingers ophangen


donderdag 8 augustus 2013

Papieren bloemenkrans

 
 
In het Jeanne d’Arc magazine van afgelopen juni stond een krans van papieren bloemen. Ik vond ze wel mooi, ze stralen een speciale sfeer uit.
 
 
Ze zijn gemaakt van bruine koffiefilters. Kijk, dat vind ik nou leuk, iets moois maken van iets heel simpels. In de kast had ik nog wel wat koffiefilters liggen. Deze worden toch niet meer gebruikt sinds we een machine hebben waar koffiebonen in moeten.

Ik heb een klein kransje gemaakt. Het lijkt wel een beetje op een brocante bruidsmeisjes haarkransje.
 
 
Best leuk toch? Zomaar even aan de eettafel gemaakt met spullen die ik toch al had liggen. En als ik het zat ben, gooi ik het gewoon weer weg.

  


Bij Clair de lune in Uzès kocht ik nog een schattig vogeltje, gewoon voor de heb.





Een korte post, ik heb niet veel te vertellen

 

Groeten!
en tot blogs
Barry
 

9 opmerkingen:

  1. Heel mooi sfeertje, je paspop en het kransje.
    Leuk idee...

    Groetjes,
    Inge, my choice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gaaf en de kleuren van de krans en het vogeltje passen precies bij je. Prachtige verweerde kleuren bij je.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je hartstikke leuk gemaakt zo, staat mooi bij die paspop. Ik vind het ook altijd zo leuk om iets van simpele materialen te maken, grappig dat dit gewoon gemaakt is van koffiefilters.

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi zo op die paspop, extra leuk dat het van zulk simpel materiaal is gemaakt!

    Groetjes, Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello,

    Mooi gemaakt!!
    Fijn weekend!

    Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi die krans! Ik sta ook op het punt om een blogpost te schrijven over een vergelijkbaar knutselwerkje (van oud papier).

    Goedele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Barry.

    Mooie bloemenkrans heb je gemaakt.
    En ik vind het vogeltje ook heel leuk.
    Vooral met die hartjes eronder.
    Je had niet veel te vertellen maar de foto´s zeggen genoeg.

    fijne zondag

    gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een mooie krans, heb je er ook een werkbeschrijving bij?

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke krans is het geworden en dat met oude filterzakjes

    Groet Ineke

    BeantwoordenVerwijderen